17 Sep 2009

3 dalam 1-sistem pemasaran terhebat !!

Rata - rata usahawan internet MENJANA RIBUAN RINGGIT setiap bulan dengan hanya menggunakan konsep laman web minisite sahaja kerana ianya mudah dibina serta tidak memerlukan kemahiran atau kos yang tinggi.

Rajah di atas adalah contoh pendapatan yang dijana secara "Part Time" selama 1 hari yang mana pendapatan ini adalah hasil daripada pemasaran 1 produk sampingan sahaja. Ya... Ini bukan merupakan produk "Killer" atau produk utama yang dilancarkan secara besar - besaran atau sebarang kerjasama Joint Venture mahupun affiliate!

Anda Bakal Didedahkan Dengan Tutorial Bervideo Langkah Demi Langkah Bagaimana Anda Boleh Membina Laman Web Minisite Untuk Aktiviti Pemasaran Internet Anda Dengan Mudah Tanpa Perlu Untuk Mempelajari Bahasa HTML!



video

*Ini adalah material latihan eksklusif Panduan Minisite.


Minisite adalah sebuah laman web mini yang mengandungi antara 1 hingga ke 3 halaman sahaja dan memfokus kepada 1 jenis topik perbincangan. Dan perkara yang paling utama adalah untuk mendapatkan PERHATIAN pelawat supaya memberi respon terhadap pemasaran yang anda lakukan.

Usahawan internet menggunakan konsep ini untuk membina "list" prospek mereka bagi tujuan follow up terhadap produk - produk yang mereka jual. Bayangkan jika anda memiliki 10 ribu senarai prospek dan jika hanya 100 orang sahaja yang membeli produk anda yang berharga RM50.00 untuk setiap 1 email promosi yang anda kirimkan, maka keuntungan yang bakal anda hasilkan menerusi 1 email tersebut sahaja sudah mencecah RM5,000!

Cara paling mudah dan berkesan untuk mendapatkan "prospek" ke dalam database / senarai bakal pembeli anda adalah dengan membina satu laman minisite yang dipanggil "squeeze page".


Tiada ulasan: